Monno: Har väl varit Leksand från dag 1. Man har en synnerligen härlig känsla för att få med sig billiga mål, sen spelar man köttmur framför egen kasse, ofta liggandes och sen satsar man på kontring å märkligt billiga mål.
Inlägg: 1608937
Svarskommentarer
Sv: INVASION STÅ - SYD EDITION MoDO-LHC 25/1 18:30
Berka: Såg du utvisningen nyss? Skandal av Sören å ta den. Klubban är ju halvmeter ifrån när skridskon fastnar i isen... Märkligt mål blev det på PPt a. :-P