Inlägg: 1609778
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Monno:
Tycker Kabanov ser rätt intressant ut. Skulle inte förvåna mig ifall han nätar.
Monno:
Tycker Kabanov ser rätt intressant ut. Skulle inte förvåna mig ifall han nätar.
Och Kempe gör ju allt så bra, men går fan inte att få mål.
Och kul att Sockan verkar studsat tillbaka! Ser bra ut. :-)