Blake: Tycker att Hägg har börjat matchen bra.
Inlägg: 1610223
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 2014-01-31 19:00
Gusse: När Hägg spelar så fysiskt och rejält som han kan så är han riktigt riktigt bra.
Tyvärr har han ju en vana att dutta i spelet ibland. Men bra idag som sagt!
Kabanov har en jävla teknik. Spännande kedja det där. Så länge dom är i rätt zon d.v.s. :-P
Tyvärr har han ju en vana att dutta i spelet ibland. Men bra idag som sagt!
Kabanov har en jävla teknik. Spännande kedja det där. Så länge dom är i rätt zon d.v.s. :-P