NuMo: inte bara nära!
Inlägg: 1610239
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 2014-01-31 19:00
ULTIMAVICI: Fyra sekunder...Underbart är kort.
Målet är ok. HVaren stör målvakten efteråt. Men med tanke på hur usla domarna är ibland så kanske vi har tur.
Frå sämre vinkel. Ångrar mig. Bort med målet!
Jaha, jag hade rätt från början.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
+ 1