Inlägg: 1610261
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 2014-01-31 19:00
NuMo: NÅN som saknar Psalmela o Mackan Nilsson nu? Känns oerhört skönt slippa deras löneposter!
+ 1
ULTIMAVICI: Svar: Ja.
Allvarligt talat. Den här matchen visar att vi faktiskt bra mycket bättre än HV. Matchens dignitet var deras, inte vår.