Inlägg: 1610571
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 2014-01-31 19:00
zigge: A.Forsberg har själv sagt att man skulle försöka fördela poängproduktionen ut över hela laget istället för att bara ha en/två kedjor som producerar - eftersom vi inte har någon riktig målskytt.
Skönt att se att doldisarna kan kliva fram och göra jobbet våra målskyttar inte riktigt klarat av hittills.
Blake:Medhåll. Någon som minns en ROLIG o fartfylld tillställning mot Gnaget? Har väl alltid vart lite trögt o tillknäppt mot dem, allt från Börje Salming o framåt.
Kul att KFopp blitt målspruta, o kul för Lill-Nyllet. Ritto har det lite - struligt, nu, han försöker, men blir inte rätt - iofs flera, bla Samme P, o MKempe, som inte får det till nåt vidare just nu. Ska det lossna för flera, månntro?