Inlägg: 1610724
Svarskommentarer
Sv: Örebro HK - MODO Hockey 2014-02-04
Monno: Jo, man skäms på domarens vägnar. Hur kan man ha så fantastiskt dåligt spelsinne att man inte begriper att Kempe måste åka så för att undvika offside.
Redigerad kommentar