Inlägg: 1610797
Svarskommentarer
Sv: Örebro HK - MODO Hockey 2014-02-04
Rytter: Klubban var ju trasig, så jag tycker den utvisningen är djävligt hård. Urusel domarinsats.
Rytter:
Ha ha ha så jävla orutinerat av örebro spelaren.