Inlägg: 1610872
Svarskommentarer
Sv: Örebro HK - MODO Hockey 2014-02-04
J F K: Ja nä jag har ingen aning om den var det lr inte.
Helt ärligt skulle jag nog inte vilja byta ut vårt målvaktspar med något hockeylag i världen.
I utbyte mot Roy och Hasek i sin prime så skulle jag tänka på saken. :-)
Helt ärligt skulle jag nog inte vilja byta ut vårt målvaktspar med något hockeylag i världen.
I utbyte mot Roy och Hasek i sin prime så skulle jag tänka på saken. :-)
domarna var horribla, men vi vann iaf.
Någon som vill byta målvakter med LHC?