Inlägg: 1610914
Svarskommentarer
Sv: Örebro HK - MODO Hockey 2014-02-04
J F K: Önerud erkände igår på twitter att klubban ej var spelduglig.
Men teorin är ju helt galen.
Men teorin är ju helt galen.
J F K: Lite rolig teori om den tappade/trasiga klubban:
bloggar.aftonbladet.se/hockeyblogg/2014/02/mystiken-bakom-modos-tappade-klubba/
Själv hävdade jag att den var trasig för att Hedman uppträdde som om den var trasig, men ingen verkar veta om den verkligen är det.