Inlägg: 1610952
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
zigge: Huge avstängd? Kan man bli det? Och vad gjorde han?
Berka kan man väl sakna en del, men tonen här inne är ju betydligt bättre sen han tog en "paus"!
Berka kan man väl sakna en del, men tonen här inne är ju betydligt bättre sen han tog en "paus"!
+ 1
Så vare dax igen då - Frölunda på besök!
Ska det gå bättre än förra gången? Kan kanske bli en bra match, båda lagen i vinnande spåret, förhoppningsvis ingen "skitnödig" hockey, utan full fart o Pang på mål ba!
Berka har försvunnit, o Huge avstängd - HS e sig inte riktigt likt, hehe.