Inlägg: 1610957
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
zigge: Enligt allehanda har Ullmark stått 2st matcher i rad. Alltså Sockans tur ikväll?
Minns man så dåligt..:P
Rytter:hehe, jo risken finns, kanske med ett annat nick?
Nä nån LÄTT match finns ju inte, allra minst ikväll, men jag hoppas på en fartfylld o rolig match, om vi åxå torskar med nåt mål, nästan hellre det än se AIK kneta runt o spelförstöra hela tiden.
Om inte annat bjussar väl Stig på nån mumsig korv elr nåt före match?
Blir det ens 5000 ikväll?