Inlägg: 1611040
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Jag förstår inte klackens vilja att hela tiden mala på med den där neråtsången. Man blir ju deprimerad.
J F K:
För övrigt är det en prestation att lyckas bränna så mycket bra lägen som Kempe gör för närvarande.