Inlägg: 1611139
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
supertr?tt: Ångrar mig lite:
Spelet runt kassarna är för vekt. Vi klarar inte att hålla undan vid egen kasse och vi skymmer/styr alldeles för dåligt.
Rytter: Vi har fortfarande brist på en förstecenter. Annars ser det skapligt ut.