Bad_Brett: Det är inte solklart att det är utvisning på Ullmark. Killen åker oerhört nära mål och igenom målgården. Ullmark flyttar sig i vägen för honom ganska långt innan också, vilket gör att jag tycker att utespelaren har stor skuld i det. Att det är en tripping mot Cumiskey är dock så solklart att Ray Charles såg det och då är han ändå både blind och död.
Inlägg: 1612578
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag hejar på Leksand ikväll. Det är ett sämre lag än Brynäs och framförallt har man inte samma möjligheter att ha bizarr tur.
Vi har ett tufft schema själva, men samtidigt är det många gånger så att det just är mot de lag som vill föra spelet som vi presterar som bäst. När vi ska föra spelet blir det oftast stora hål bakåt.
Vi har ett tufft schema själva, men samtidigt är det många gånger så att det just är mot de lag som vill föra spelet som vi presterar som bäst. När vi ska föra spelet blir det oftast stora hål bakåt.