Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1612923
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Huge: Inte många har varit nöjda med Ulf D , fråga Frölunds-fans! Han lyckades inte få till truppen i HV, att Davidsson vart långtids, o M Karlsson kan väl inte förklara allt, långt ifrån. Nee, Uffe D , o nu Sorgny, har inte lyckats, trots åtm DYRT material, på papperet rätt bra. Wesslau har väl inte heller direkt stått på huvet, om man säger.
Kontinuiteten försvinner, du tappar självförtroendet och sen är den onda spiralen igång. Därav alla ojämna insatser man sett, för kunnandet är det nog egentligen inget fel på.