+ 1
Inlägg: 1613375
Svarskommentarer
Sv: Modo - Färjestad
Patrik Källstr:Faktiskt starkt av domherrarna att ta 4 raka, vissa skulle fegat o kompenserat , iofs kunde ju även OKT åkt för crossch på Kempe, men det vore väl too much för Loob-land. Nää, just nu sere brunt ut.
Wikegård: "Jag vet faktiskt inte vad Modo håller på med"
Sammanfattar denna period bra. Åtta minuter i PP, knappt en halvchans. Det lär ju bli ett par Modo utvisningar längre fram i matchen också.