Inlägg: 1614695
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Modo är ett brunkargäng. Finns inte mycket skicklighet i det här laget. LHC spelar den ishockey som Forsberg vill spela. Och det är majoriteten av denna grupp som Forsberg ska jobba vidare med...
J F K:
Fattar inte heller det, hade lika gärna kunnat stå 4-0 nu. Precis som du säger det är vi som ger bort puckarna i försvarszon, skulle vi bara vara kyligare och spela enklare så hade inte LHC haft så många heta lägen. Dock cred till LHC som ligger på hårt och checkar bra.