Inlägg: 1614701
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Man bara gapade när man får ett tre mot två och lyckas slå en femmeterspass en två meter fel. Hägg, som annars varit ok det lilla han spelat.
J F K:
Framförallt har jag retat mig på Cumiskey och Torp idag. Torp borde veta sina begränsningar och spela därefter. Cumiskey som ska vara våran ledande back får fan inte hålla på sådär, då gör han bättre nytta på bänken.