J F K: Bara Ullmark som spelar idag, men han har ju inget val.
Inlägg: 1614706
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: En liten tavla av Ullmark, men han är fullständigt ensam om att vilja spela. Ritola ett skämt, Hedberg horribel, Cumiskey korkad. Varför kan ingen spela enkelt?
Cumiskey igen. Enmeterspass i bakhasorna på egen spelare.
time out time out time out!!!!!!!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vi är lika utklassade den här perioden. inte en enda schackspelare i laget. Ingen tänker längre än ett drag i taget.