Nu sticker jag till Dhubai en vecka, är ruskigt pessimistisk inför kvällen men hoppas på glädjande nyheter när jag landat och läser resultatet från kvällen! Hoppas att ni som ser kvällens match får se ett krigande Modo och att vi får uppleva ett slutspel även i år!
Inlägg: 1614806
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Mats Sundin checkade in samtidigt! Var inte buisness class han hade bokat!