+ 1
Inlägg: 1614825
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
zigge: Ikväll knyter jag näven i fickan och traskar ner till Fjällräven! För det ska f-n inte sluta såhär! Inte nu! Kom igen, alla mot lyan!
Monno: Jag vill SÅGA hela SHL's kansli/ledare/stab eller hur f..n de nu är organiserade - de vet inte SÄKERT hur många lag det ska vara i SHL i höst, de kan inte själva reglerna för nominering till Årets Rookie!!
AVGÅ ALLA!!!
Ett STORT löjets skimmer, skämskudde elr vad ni vill över SHL!
Richard Fagerlund, var är du?