Hur mycket/lite publik blev det till kvällens match?
Inlägg: 1614846
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI:
Vet inte har inte sett någon siffra än, men såg inte så mycket ut på bilderna iaf.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI: Som vanligt en miss av Cuniskey.
Öberg har verkligen inte varit bra:(
Öberg har verkligen inte varit bra:(