Inlägg: 1614947
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Patrik Källstr: 99 var överlägset värsta. Hur kunde vi förlora? match ett och match tre var de två mest överlägsna finaler jag någonsin sett spelas, men ändå torskar vi.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Patrik Källstr: 99... Nu fick jag en sådan där skön känsla igen....
+ 1
Bad_Brett: Ja var ju ingen aktiv Modoit 99 så detta är inte småpotatis för mig.
Men nu har jag gått vidare :)