Inlägg: 1614953
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo är ett jävla bonkargäng som hör hemma i billingehov. Punkt slut!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ja men då glömmer vi den här skiten.
Silly season 2014/2015 börjar... NU!
Har vi någon Re-building the future 2014/15 tråd för övrigt?
Silly season 2014/2015 börjar... NU!
Har vi någon Re-building the future 2014/15 tråd för övrigt?
Snipan:
Mmm... Eller när Forsberg gjorde comeback efter sin båtbensskada bara för att bli skickad till sjukhuset av Peter Nordström...
Redigerad kommentar