Inlägg: 1614969
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Samtidigt måste man komma ihåg att vi i år hade en klart lägre spelarbudget än tidigare. Givetvis sätter det sina spår.
Innan säsongen pratade Svartvadet om att den här säsongen blir jobbig och att vi först kommande säsong kan se någon riktigt effekt av juniorsatsningen.
Innan säsongen pratade Svartvadet om att den här säsongen blir jobbig och att vi först kommande säsong kan se någon riktigt effekt av juniorsatsningen.
För övrigt. Tro vem som får träna forwards å PP nästa år? Man kan väl inte säga att Barry lyckades särskilt bra.
Alavaara har väl kontrakt ett år till?