J F K: Nu spekuleras det att Näslund ska hoppa av och ersättas av Svartvadet. Jag har gillat Näslund. Hans pondus, engagemang och integritet är svårslagna. Dock kan Svartvadet vara en ännu bättre lösning. Han trivs mer i rollen som ansikte utåt än Marcus som det mest känns som om han tagit det onda med det goda.
Inlägg: 1615089
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:
Känns inte som någon jätteskräll. Tror det kan bli en bra lösning.