Inlägg: 1615272
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:
Barndomskamrater till de som bestämmer är väl aldrig fel som coacher, eller?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:
Sjögren sätter in en klockren checking to the head och får två minuter. Helt plötsligt känns inte Regehrs matchstraff lika solklart...
Man blir också lite orolig när A-jun får tillbaka alla sina spelare och ändå får en klar torsk mot ett Frölunda som har alla sina bästa med mot LHC idag. Är det verkligen rätt ledare på A-jun? Utvecklas spelarna som de borde? Jag vet att man inför i år haft mindre prestationskrav och en yngre trupp där man ifjol hade en med uttryckt målsätning on att slåss om SM (och behållit lite äldre spelare), men jag känner ändå en stor oro.