Inlägg: 1616040
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
Sawchuk:Värre om det är med "spelarfruar"? Bla Timrå har väl haft nån historia med "buksvågrar" i laget, knappast bra för lagsammanhållningen. Ibland bäst att fly till KHL för endera parten då.
+ 1
Bad_Brett:
Det ryktas en hel del om vår käre Bud. b.l.a att han gjort två olika ragg på smällen, där båda bestämt sig för att behålla barnen.