ULTIMAVICI: Chansen/Risken är väl att han lånas ut. Han är långt ifrån redo för NHL, så frågan är väl om han vill spela AHL eller SHL.
Inlägg: 1616590
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Klart han inte är redo för NHL, men får känslan att han kommer spela AHL över nästa säsong alternativt lånas ut till en SHL klubb som är villiga att ge honom ett större ansvar än han fick i Modo i år. Dock har han en bra bit kvar innan någon klubb kan tilldela honom mer ansvar och speltid!
+ 1