Inlägg: 1618484
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
Omark och Harju till Jokerit! Omark kan jag förstå då killen har jävligt mycket hockey i kroppen, Harju känns lite som Dick Axelsson, en spelare som är bra men kostar mer än det smakar!
Sen är ju mitt resonemang så klart färgat över att jag är Modoit, men tror faktiskt det är klokt att stanna ett år till, även om killen verkar ha ett helt otroligt psyke så skadar det aldrig med rutin innan man åker över och "måste" prestera eller åka i frysboxen och jobba sig upp!