J F K: Haha jo men av egen erfarenhet vet jag hur svårt det är att säga rätt saker när testosteronet är skyhögt och man håller på att koka över, hade jag haft talangen att lira i SHL hade jag varit en kopia av Wernblom! Sen råkar Ullmark vara den mest sympatiska och ödmjuka hockeyspelaren jag någonsin sett! Bara det ihop med talangen kommer göra att han har en mycket fin karriär framför sig! Dock borde Omark vara tillräckligt medietränad och erfaren och inte kasta skit på personer som i detta fall skriver det som alla andra också ser!
Inlägg: 1618490
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
ULTIMAVICI: Jo, men det är en sak om man kokar över under match eller i samband med denna, även om Wernbloms överfall på Jämtin knappast är acceptabelt. Det är en annan om man i intervjuer långt senare uttrycker saker.