Inlägg: 1619177
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
jag tyckte adrian gjorde de väldigt bra runt målet, han var på och styrde mycket puckar osv.
+ 1
Jo men samtidigt gjorde Adrian en hel del fina mål och assist i SHL redan som 17åring så. Nog finns det något där. :-)