Monno: Tack för den! Blev orolig om detta hade varit Svartvadets syn på att bygga nytt ;)
Inlägg: 1619673
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
ULTIMAVICI: Daniel Zaar verkar ha besökt Skellefteå och då de har väsentligt mer pengar från de kommunala bolagen så känns det som om han är på väg dit. De brukar vara riktigt bra på att slanta upp, även om man utåt sätt pratar om helt andra saker...