Inlägg: 1621176
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
zigge:Rykten på DIFs forum över sillyseason,gör gällande att MoDo signat ett tryout med deras bäste J20 forward Oscar Berqvist.....
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
J F K: Skräll med Ahnelöv! Jag fick nästa "glädjechock" ( allting ska ju vara chock numera), när jag hörde P4-nyheterna om det. Jag trodde inte de skulle ha råd med nåt större nyförvärv, Ahne är nog inte helt billig.
Bra så Svarten, Löövet ersatt med AhneLööv!