+ 4
Inlägg: 1623680
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det är nästan så att jag får tårar, men å andra sidan. Trenden är tydlig. Det är nästan konstigt att det ändå går att få till ett samtal här emellanåt.
Redigerad kommentar
+ 1

Smått surrealistiskt att en kille som växt upp i lilla Kramfors och som vandrat samma väg ut till vuxenlivet och verkligheten som alla vi Kramfors-pojkar gjort, från idrottslektionerna på Kramforsskolan till isåkningarna på Latbergshallen, om några timmar kommer bli vald i första rundan i NHL-draften. Från Latbergshallen till att bära Modo-tröjan till NHL-draften. Det vi alla drömde om en gång när vi var små. Pojken som alltid spelade med de två äldre årskullerna. Så stort och kul. Lycka till ikväll Adrian.