Inlägg: 1624842
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
Mano: Kvalitén på ryktena har jag egentligen aldrig ifrågasatt, däremot har jag ifrågasatt de rykten som läggs fram som obestridlig fakta. Och sedan visar sig vara rena historier. Har man rykten att framlägga bör de också göras, däremot skall man vara försiktig med att bygga upp historier i sin egen skalle och sedan påstå att man framlägger fakta. Ser du skillnaden?
ULTIMAVICI: Visst är du medveten om att det här var ett av dina tidiga inlägg i den här diskussionen? Att sedan komma och gnälla på kvalitén på ryktena gör ju att man undrar om ni är flera som delar på användaren?
............
ULTIMAVICI
............