Inlägg: 1624871
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
Monno:
Sista jag hörde var så snabbt som möjligt så är väl inte satt ett fast datum.
Sista jag hörde var så snabbt som möjligt så är väl inte satt ett fast datum.
Men lite trevligare ton vore inte fel nej.
Så länge vi slipper Gurra och grabbarna så. ;-)
Synd Berka försvann... tjurig och grinig men han höll ögrupp igång forumet bra! :-) Blev väl lite för mkt på slutet för han är jag rädd...
Någon som vet när Flanagan kommer till ö-vik?:-)