Inlägg: 1624874
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
Monno:
Personligen är jag eld och lågor över att det äntligen är lite action här. Även små ledtrådar om vad klubben är på jakt efter är roligare än ingenting alls.
+ 2
Vore kul om han hinner hit till "ispremiären" mot Skellefteå! :-)