Rytter: 2-0. Skit. Det här indikerar att vi är chanslösa i ES. Eller vad fan de vill kalla det.
Inlägg: 1625640
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
NuMo:Lägger mig platt. Persson är en supervärvning, finns inget tvivel.
+ 1