Amitiel: Öhnerud avgör i fem mot fyra. Man behöver inte be om ursäkt för segern, även om den inte är helt rättvis. Jag tycker att försvarsspelet är helt ok och att man är lite rakare i anfallsspelet än man är van.
Inlägg: 1625651
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
J F K:
Håller med även om tomtarna som kommenterade hävdade att SAIK var överlägsna oss och det endast var Ullmark som höll oss kvar. Mycket av SAIK:s skott kom utifrån och var väldigt enkla för Ullmark. Sedan tycker jag vi var rakare och mindre omständiga framåt än SAIK. Vi hade ju dessutom två ramträffar i sista perioden.