J F K: Vi kan ju lägga till att vårat PP per automatik kommer bli bättre då zonerna är större, får man in pucken i anfallszon kommer det bli jobbigare för försvarande lag. Av samma anledning kommer vi tappa i BP. Överlag får vi nog ändå ses som vinnare totalt sett till förändringarna då jag ändå tror att vi kommer kunna vara ett topplag i BP.
Inlägg: 1625714
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
Sedan får vi inte glömma att Skellefteå fick som mest tryck på oss efter att Torp tvingats bryta och vi bara hade 6 backar att rulla på.
Förövrigt var det ingen fara med Torp, tränade för fullt idag igen: http://www.allehanda....n#Ishockey,Svenska+Hockeyligan+SHL
Förövrigt var det ingen fara med Torp, tränade för fullt idag igen: http://www.allehanda....n#Ishockey,Svenska+Hockeyligan+SHL
Redigerad kommentar