Linus Videll verkar öppna för sverige, kanske skulle vara nåt för Modo som sista anfallare nu är han ju inte center, men verkar ju inte direkt finnas mycket annat på marknaden.
Inlägg: 1626352
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
Amitiel:Lustigt att han kan tänka sig ett korttidskontrakt dagen efter Lehtonen blir skadad
Det blir skellefteå
Sv: RE-building the future 2014/2015
Amitiel: Med Flanagan, Nättinen, Påhlsson och Bengtsson är det nog inte pressande med en center förutsatt att de inte misslyckas. Vi har ändå Ritola och Öhnerud exempelvis som backup. Hellre då en Videll som ensam kan stänka in några poäng...