Monno: Nja Kahnbergs har tydligen gjort en Påhlsson och hälsena har tydligen rykt så Frölunda lär väl kanske vara rätt intresserad också.
Inlägg: 1626373
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
Amitiel: Byter till rätt tråd.
http://modohockey.se/artikel/56903/
För att täcka upp lite för Ahnelövs långa frånvaro antar jag?
Så länge man fortfarande letar (och har pengar) efter en bra forward tycker jag inte den här värningen behöver vara tokig.
Sv: RE-building the future 2014/2015
Amitiel: Törs sätta en slant på att Frölunda plockar in Videll nu!