Rip Kirby: bättre? Lika dåliga båda lagen i 3:e.
Inlägg: 1626443
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI: Ok. Följer matchen på Twitter och där sägs att det är mkt Modo i tredje. Men mkt puck innebär ju inte alltid att man spelar bra.