ULTIMAVICI: Inget av lagen är väl speciellt ordinarie och man försöker väl sätta ett spel som vanligt under försäsongen. Tålamod känns som alltid viktit.
Inlägg: 1626448
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rip Kirby: Det är dock dags att börja trycka på och skruva upp tempot. Modo har tagit ett litet steg uppåt idag, men har mycket kvar. Dock är det som sagt ingen ide att kritisera ännu innan säsongen startat. Timrå krigar på bra och kommer överraska i år är min känsla.