Inlägg: 1626549
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Ja nä inte var det nån vidare 3e period. Rutin matchar klass uppenbarligen.
Reideborn bra iaf. Än om bägge mål var mellan benen.
Reideborn bra iaf. Än om bägge mål var mellan benen.
Amitiel:
Jo, men spelet är sådär. Syns att det är juniorer vi ställer upp med, väger väldigt enkelt i närkamperna och spelar väldigt krångligt i egen zon. Men jävlar vilken speed dom har när dom trampar på, riktigt trevligt att se på.
Inte den bästa hockeyn men ändå underhållande.