Monno: Timrås logga är rätt risig, men den där örnen var tamigtusan värre!
Inlägg: 1626627
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI: Förstår inte vart den kommer ifrån? Måste ju vara nån annan liga dom blandat ihop med?
Passar ju historielöda LHC att ingen vet deras logga. ;-):-P
Passar ju historielöda LHC att ingen vet deras logga. ;-):-P
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bara jag som får känslan att Linköpings logga ramlat bort och Malmös har ersatt den ? :)
Redigerad kommentar