Monno: Frågan är bara vilken liga? Har aldrig sett den loggan, känns lite Schweiz över den!?
Inlägg: 1626651
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI: Det är Vasa Sport. Numera MoDos närmaste topplige-konkurrent i hockeyvärlden. :)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI: vore ju helfestligt om Linköping har den loggan i spelet också! Isf borde det göras ett litet linköpingstifo då vi möter dom som görr narr av hela grejen + LHC