+ 2
Inlägg: 1626660
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI: Jag vill ha en bro över Kvarken, en svensk-finsk liga och så har vi ett nyskapat derby igen. Med ännu en klubb med en fiskmås som logo.
+ 3
Redigerad kommentar